Produsele achizi╚Ťionate se pot returna ├«n termen de 15 de zile de la data livr─ârii comenzii.

Toate taxele de curierat cu privire la returnarea produselor, returnarea banilor precum și înlocuirea produselor vor fi suportate exclusiv de către cumpărător.

Pentru produsele aflate la reducere, schimbul cu un produs de o alt─â m─ârime dec├ót cea achizi╚Ťionat─â ini╚Ťial poate implica costuri suplimentare reprezent├ónd diferen╚Ť─â dintre pre╚Ťul ├«ntreg al produsului ╚Öi pre╚Ťul achitat ini╚Ťial dac─â m─ârimea ╚Öi/sau culoarea produsului nu se reg─âse╚Öte ├«n oferta tricourilor la reducere.

Returnarea produselor se face ├«n ambalajul original intact. Produsele trebuie s─â fie ├«n starea ├«n care au fost expediate, ├«mpreun─â cu toate etichetele ┼či accesoriile aferente (stickere etc), s─â nu prezinte urme de utilizare, s─â nu fie sp─âlate ╚Öi s─â nu fie deteriorate sub nicio form─â.

Produsele se vor expedia f─âr─â ramburs, iar toate taxele de curierat cu privire la returnarea produselor, returnarea banilor precum ╚Öi ├«nlocuirea produselor vor fi suportate exclusiv de c─âtre cump─âr─âtor. Dac─â toate condi╚Ťiile de mai sus au fost respectate, iSilent Shop va ├«napoia contravaloarea comenzii (exclusiv costurile de transport) ├«n maxim 10 de zile de la primirea produselor returnate. Returnarea banilor se va face ├«n contul bancar al persoanei pe numele c─âreia s-a emis factura.


Colete neridicate

Dac─â o comand─â este returnat─â deoarece nu a fost ridicat─â de la po┼čt─â sau a fost refuzat─â livrarea (curier), cump─âr─âtorul poate plasa din nou comanda respectiv─â, ├«n condi┼úiile ├«n care suport─â costurile transportului anterior tur-retur, precum ┼či costurile unei noi livr─âri. ├Än acest caz, plata comenzii se face ├«n avans. ├Än cazul ├«n care un cump─âr─âtor are deja o comand─â returnat─â ┼či dore┼čte s─â mai plaseze o comand─â pe iSilent Shop, ne rezerv─âm dreptul de a solicita plata ├«n avans, pentru a evita abuzurile.


Dac─â nu ╚Ťi se potrive╚Öte

Daca se vrei s─â schimbi marimea produslui acesta se realizeaz─â ├«n condi╚Ťiile mai sus men╚Ťionate. Pentru a evita cheltuielile inutile cu livrarea acestora, ├«╚Ťi recomand─âm s─â verifici cu aten╚Ťie tabelul de m─ârimi de pe pagina produsului ├«nainte de a plasa o comand─â.


Produsele primite cu defect

Dac─â produsul achizi╚Ťionat prezint─â defecte de fabrica╚Ťie, ├«l vom ├«nlocui cu un produs ├«n stare bun─â, respect├ónd condi╚Ťia s─â ne anun╚Ťi in maxim 48 de ore de la primirea coletului folosind formularul de returnare, complet├ónd toate datele ╚Öi descrierea defectului prezentat. Po╚Ťi solicita returnarea contravalorii produsului sau ├«nlocuirea acestuia. Dac─â nu vom putea ├«nlocui produsul ├«╚Ťi vom restitui contravaloarea acestuia. ├Än aceast─â situa╚Ťie, noi vom suporta cheltuielile aferente.


Cum returnez un produs?

Pentru a returna un produs trebuie s─â ne contactezi prin email la comenzi@highborn.ro specific├ónd num─ârul comenzii  pentru stabilirea procedurii ╚Öi datelor de expediere.